Tuesday, May 19, 2009

fcuk

ini merupakan kedai yang amat saya suka. cuma masalah utama adalah berkaitan saiz. kalau ada saiz xs saya beli. haha...itulah masalah utama saya selaku orang asia yang kurang tinggi dan pinggang kecil. tapi saya pernah membeli beg galas untuk kegunaan harian. harga memang grand jugak tapi berbaloi kerana mendapat pujian ramai dan ianya selesa digendong ke hulu hilir. tapi saya beli beg itu di suria KLCC, bukan new delhi. haha..tapi beli di mana pun sama sebab harga yang tertera di tag adalah US dollar. bagi mereka yang mempunyai ketinggian tahap nasha aziz, silalah ke gedung ini kerana ianya menarik untuk diterokai, tak suruh beli pun. dulu nyaris beli seluar dia di pavillion KL tapi tiada saiz. haruskan saya menggemukkan badan? nanti rendang pula. haha... sungguh kasihan diriku.

4 comments:

feifei said...

jgn la menggemukkan diri semata2 satu jenama..haha

SYED NAHAR said...

alamak fei fei u bagitau i lambat la. now dah gemuk sikit. dulu u saw me, that moment im 49kilo but now 54kilo...haha..

feifei said...

oh..mungkin itu rezeki utk fcuk?macam pelik je kenyataan ini..haha!

SYED NAHAR said...

tak pelik lah..ok la tuh. amoi kelantan mmg pandai cakap melayu even unconciously tak sedar cakap lagi fluent pada saya. haha..