Sunday, March 8, 2009

so sweet to meet u again

adegan menghirup ice-blended mocha.

last part sebelum tukar jersi bowling.

aku mintak ketas tisu nak lap minyak muka...hehehe..

manja-manja snapshot.

jari aku memberi peace di balik lengan...hahaha...

sebelum start gath seratas kat 1utama, aku gath dulu dengan natasha aqilah. lama tak jumpa sejak abis spm...bayangkan lah! dari pagi aku call dia, nak kejut bangun. dia ni mcm aku gak hantu bantal. jam 11 pagi kita org jumpa kat stesen LRT kelana jaya, amik cab terus ke 1utama. so, mcm biasalah, kita break+lunch. starbuck cafe menjadi pilihan. best! tasha suka sgt sanwich, aku amik muffin je sbb pagi tadi dah bantai roti bakar ngan my sis. minumam kita sama, ice-blended mocha! my feberet. gila lama berbual, still tak puas. hehehe..sedikit info tentang tasha:

lepas spm, dia masuk uitm seri iskandar, maybe dia peminat filem iskandar lakonan awie. hahaha...dekat ngan umah kot. dia ni bleh terpelencong amik account study. katanya di situ selalu jumpa senah, pernah nampak apek azharudin. abis situ terus dia buat degree kat uitm shah alam. skang dah keje di HSBC bank, opis dia kat bangunan KLSE bursa saham KL. nak date ngan dia mmg susah sebab keje waktu london, masuk kul4 ptg balik 1pg. so, next plan kita mcm mana? jom ajak beberapa kaki sekepala kita pi indon jalan-jalan cari pasal!!!

masa bowling tournament tu, aku heran pehal bila aku baling utk tasha bleh plak spare n strike. utk diri seniri longkang tu tak de la tapi rongak je pin aku? tapi last2 tu ada la double strike. wahahaha!!! standing ovation! tapi boleh jalan lah, aku mmg tangan bangku nak main bowling ni. overall, it was such a great moment to meet her, so ia akan diabadikan dlm belogku ini...

No comments: