Monday, January 24, 2011

Pulau Ketam












Fishing Village of Pulau Ketam, Selangor.
23 Januari 2011

8 comments:

Anonymous said...

cantek pulak dlm gambar yerrrrr..im lovin it...

-Mek-

SYED NAHAR said...

hurm... asal? ko nak puji ke nak bersinis dengan hasil foto aku yg biasa2 ni? hehehehe... biar biasa tapi ikhlas!

Anonymous said...

ok tak kalau nak gi melantak sifud kat sana? nampak cam kecinaan...

ina

SYED NAHAR said...

sangat kecinaan. kalau nak berkelah pun kita cadang lebih baik hamparkan tikar picnic tu di mimaland sahaja. hahahaha.. lupakan sahaja, bagan lalang lagi berganda ok.

mrs hunnybee said...

xpa..mula2 crab island..pasni jom arr pi krabi lak...pastu akan lagi cun sebab nahar ada kamera yg best..bukan cap ayam....

SYED NAHAR said...

jom ar sir kita ramai2 buat trip pi krabi! hang kan terel jalan2 blah sana...hehehe jd tourist guide ar...hahahha..

HaZeL said...

saya sangat penat ngn keja! jom pi,nak join..haha

Anonymous said...

hentikan segera, letak pen dan kertas.....


kerana masa dah tamat!


*peperiksaan akhir tahun*

nahar

hehehehe...