Sunday, March 11, 2012

My First Sushi




Octopus Sushi Bar & Grill at Wangsa Walk,
10 Mar 2012.
(thanks a lot kepada yang belanjer! xoxo. eh ye ke belanjer??)

6 comments:

princess daisy said...

ceh!kata mkn dgn pakcik tokei kedai je!hahaha

SYED NAHAR said...

hahaha..sejak bila la ceq ada kawan ngan tokei kedai tu.. sapa nama dia pun ceq tak tau hahaha.. gurau2 jek kat FB tu..

Hustler said...

cedap ke?? cedap ke?? review la cikit perasaan time makan tuh...

Anonymous said...

aku xpernah mkn sushi....sedap ke?


sir

SYED NAHAR said...

budak degil & sir: entah la, perasaan bercampur baur. nak kata sedap, first time makan tak tau sedap tu mcm mana, nak kata tak sedap pun itulah juga first time so telan aje lah. haha.. lagipun makan dengan orang yg kita tak berapa kenal jadi kekok pun ada. tapi aku suka sos wasabi dia. haha.. teringat cerita jackass. tapi sushi yg ada seaweed & telur ikan tu sedap jugak :)

haniryan said...

tahniah...masuk jugak sushi ke takak hg no nahar....

aku boleh mkn sushi sampai mabuk baru berenti..ehehe

yang benar,
hani jusoh