Saturday, March 10, 2012

Bila Sudah Bosan


Ini adalah tragedi yang berlaku ke atas boss saya (sila click untuk enlargement) apabila dia sudah bosan. Boss saya mengalami kecederaan pada tulang belakangnya justeru terpaksa bercuti lama sehingga sembuh dan arahan doktor kepadanya agar mengurangkan aktiviti lasak termasuk sukan futsal.

Hobi boss saya yang ini memang futsal, dan kali ini boss saya tidak dapat mewakili tingkat 4 untuk menempa kejuaraan untuk liga interfloor tahun 2012. Kami amat berasa kehilangannya. Semoga cepat sembuh. Terbukti boss saya mengalami kebosanan berehat di rumah untk jangka masa lama sehingga dapat dilihat jelas pada paparan di atas.

2 comments:

Hustler said...

Betol punyer bosan tuh bang... sampai tak tawu nak sakap ngan sapa, fb pon jadik.. ngeh ngeh ngeh

SYED NAHAR said...

haah.. dia apdet status, pastu dia komen sorang2 sampai ke sudah.. tapi dia share maklumat sebenarnya surely ada yg follow up score goal tu :) think positive.