Thursday, July 23, 2009

riuh rendah

aku bergerak dari segambut, terus amik teksi ke one utama. on day aku sms tasha and kak wan, ngehehe..padahal tujuan aku nak cepat tu sebab aku nak beli hadiah tema tuh. makanan beb.. memang jusco jadi sasaran! chaiyok.

gila ah, lepas beli keluar je jusco terus terserempak tasha yang tersipu-sipu malu sebab dia pun tak beli lagi hadiah tema tuh. aku nak ngendap dia, nak usha dia beli coklat apa. chewah bajet tau dah mesti coklat. tapi tak mau ah skodeng, tak surprise ah. aku tunggu tasha depan east india, terbeli satu beg secara tak sengaja.

pastu jumpa gak kakwan kat depan wayang, dia mai ngan sepupu dia budak UM. mekrieda habaq tak leh mai sebab ada masalah peribadi. peribadi ke emosi? haha.. apa pun, kita makan dulu. tasha dengan nafsu amarah telah memakan nasik lemak seolah-olah kampung baru tak de nasik lemak. dilises sangat la tuh makan pun tak abis. aku layan chicken chop.

lepas tu pi layan kareoke jamban. gila ah 6 lagu dinyanyikan dengan penuh emosi, suara lunak merdu bak buluh perindu. siap nyanyi lagu seiring sejalan lagik. hahaha..best!! pastu, balik ngan tasha, naik teksi ke LRT. bleh plak on da way nak balik kat traffic light nampak kak wan siap babai lagi. penat gak hari ahad tuh tapi cukup best.

sepatutnya agenda kena ada senah and macrieda tapi depa tak keluangan masa. samsinar pun omongnya nggak ada transportasi. so, kelmarin lepas keje aku berpusu ke subang jaya berjumpa mek sebab nak amik kain tasha, padahal 2 lai kain kastemer aku nak tengok. hehe..tak berapa dilises makan kat rasamas tu kan mek. ayam dia rasa ala kadar je. tapi mek vouge ngan kasut putih ala misi klinik desa. hehe..

7 comments:

Anonymous said...

gambar je?

kak wan

SYED NAHAR said...

tak dan nak tulis...sat gi lah.

Cik Faridah Huda said...

weh..tetiba terchoih gambar aku sebesaq talam...huhuhu...

tp ayam tu nampak lazat dalam pic...
rase sebenar..kiter je yg tahu...

SYED NAHAR said...

tu ah...ala ala kadar jer kan..haha.

Anonymous said...

tu la,sbb x ajak kak wan join skali.klu tak,mesti sedap ayam tu...hahaha

Cik Faridah Huda said...

bab kutuk aku sure ade gak terselit sket....

citer ang kurang ummpphh...
tapi di akhir bicara tetap bt aku gelak sbb ang kutuk kasut puteh aku tuh...

SYED NAHAR said...

dah ujung2 usia ni mcm tak de masa sgt nak berkeletah...huahahha..