Saturday, July 25, 2009

bila sebut pasal teh

teh ais : minuman yang bagi aku sangat nikmat.

teh cap masjid : aku tak suka minum teh wangi.

teh zaharah : best fren mak aku kat kampung.

teh see yee : amoi paling vouge kat fakulti awam utm.

teh han bin : nama yang sepatutnya didaftarkan kepada tea han bin, seorang cina dari kelantan yang tidak tahu bertutur bahasa cina.

teh 888 : aku bawah teh ni,2 kotak yang besar ke new delhi khas untuk buat teh tarik dan teh ais.

masa kat delhi pernah la sekali aku suh orang sana amik gambar aku konon jadi chaiwalla, gila feeling aku. aku tak pernah minum chai kat luar, sepanjang setahun setengah di india. standing ovation!!

2 comments:

Cik Faridah Huda said...

Perghhh...
mmg kaw punya penangan Teh 888

SYED NAHAR said...

tu ah! aku mmg peminat teh ceylon tuh! sedap...kalau nak standard2 feeling evening tea baru la aku minum boh atau lipton. hahahaha..