Wednesday, February 3, 2010

kenduri di hari thaipusam

pelamin idaman zul amri.

inilah dia zul amri, dulu merupakan ahli pasukan nasyid tegar UTM. semua part dia nyanyi, kira suara flesibel sama ada base atau tekong pun boleh.

congrats!

dewan SMK taman melawati.

ini wan armatahwin, lama tak jumpa. dulu beliau ni cukup fofular di UTM tapi sekarang kian merosot disebabkan beberapa faktor, even gambar perlu saya crop. hahaha..

wan arma ada cakap, "eh aku ingat orang nasyid tak de bersanding-bersanding".

3 comments:

Cik Faridah Huda said...

kalo aku cam tu memang famos la kot gamaknya....

ehhh...aku cam beliau..memang muka familiar......hahahhaha

lawak betol ayat dia...
"eh aku ingat orang nasyid tak de bersanding-bersanding".

awak kurang cam si pengantin...kata nasyedd utm...

SYED NAHAR said...

si nasyid tu dulu lain sekarang kembang..sebab tu lain kot.

si mamat tahi lalat manis tu dulu model sambilan skang mengembang...

masalah gejala makan berleluasa...

Anonymous said...

Nahar -

sila bawa camera ko bawa jumpa aku sekali lagi...

freeige magnet bila nk dtg amik...???

btw kalu dtg paV time office hour call aku...