Thursday, September 3, 2009

jumpa balik gambar ni

gambar ini diambil pada suatu petang, masa tu aku tengah tunggu masa nak blah pi new delhi. bertempat di KLsentral, kami melepak di secret recipe. time kasih diucapkan pada mastura dan mekrieda. walaupun sempat bersempat sikit ja dalam sejam tak sampai, tapi lepas balik ni, puas aku sembang ngan hang. tapi setiap hari rindu lagi. hahaha.. ceh ceh! tapi memandangkan mastura baru saja kehilangan ibu tersayang sehari sebelum ramadhan menjelma, diucapkan takziah kepada beliau dan keluarga. mastura seorang yang rajin memberikan komitmen so dia akan dikenang walaupun kini berada di penang agak lama.

aku ngan mek minum air buah, mastura order green tea.

mekrieda.

mas and mek!

mek lagi.

mastura toleh ke lain macam pesen cover album kumpulan rock.

6 comments:

Cik Faridah Huda said...

aku sangat besar di sisi Mastura.........hahhaahaha

syed jika rindu aku..silalah dail no tertera..jangan la segan..jangan la malu.....aku sedia menyahut panggilanmu....

bab jumpa tu..lemah sket!!!!!
tp kalo ang ajak...aku onnnnnnn

SYED NAHAR said...

hahahaah...ada kerja la plak..kena finish up dulu baru free nak calling2..hehehe..

eleh mek, bila kita nak berbuka puasa secara berjemaah nih?

Cik Faridah Huda said...

dok pancing aku ngan Majlis berbuka...

ha..set la.....aku turutkan saja...hehehehhehehe

SYED NAHAR said...

hahaha...hotel mahal tak?
konon...buke kat kfc pun mujur dah.. hahahahaha...tp tak ramai tak best.

mastura cupcake said...

weh... aku merindui aktiviti makan2 bersama korang.... aku patutnya ada intebiu kat ampang, tapi aku ampang tak berapa taw. if aku dapat p sana, akan ku roger kalian semua utk belanja aku....

SYED NAHAR said...

hahaha..dah mai kena roger kita orang! aku bajet nak jumpa wan norziah skali..bleh buat jejak kasih..hahahah.bertahun tak jumpa.