Wednesday, February 16, 2011

Health Concious

Mungkin di negara India kepekaan terhadap barah payudara masih kurang. Oleh itu pihak kementerian kesihatan di sana membuat artikel pada billboard di tepi jalan ini supaya memberi kesedaran kepada masyarakat. Barulah orang awam akan peka justeru dapat mengurangkan kes barah di negara tersebut. Mampukah keterbukaan ini dipraktikkan di Malaysia?
Aku rasa macam tak mampu so aku gelapkan pada sekian tempat supaya tidak menerima cercaan dan makian nanti.

8 comments:

NoraAzua said...

wah...tajam mata ko eh...
laaa... aku ingatkan yg hitam tu diorang yg buat tapi ko yek. huhu.
tak mungkin di Malaysia buat macam ni.

SYED NAHAR said...

hahaha.. mata ko pun tajam gak.. aku terpaksa hitamkan sebab dia lukis cantik sangat nampak natural. hahaha... tapi dia lukis ikut spec la. hahaha..

Cik Faridah Huda said...

ko harus biarkan je nahar...aku pun memula ingat diorg yg itamkan...kikikikiki

mek...

SYED NAHAR said...

aik?? positif nyer korang???? hehehe..

Anonymous said...

a'ah...aku pun....x sangka hg yg sgt prihatin....tp kan..awat la depa x hitamkan...dah la notis sebesar alam...kurang sensitip..

sir

SYED NAHAR said...

hahaha.. ntah depa tu pakaian tak leh seksi sgt (dlm filem tu je depa seksi), sekali kat signboard kemain la berterus terang.. anggap lah memberi info dalam mempertingkatkan kesihatan sejagat. hahahaha..

ai_niza said...

kalau buat kat malaysia, org bukan peka pada kempen yang ditulis berjela-jela tu..semua pakat peka tengok gambar je..bahaya neh!! buleh meningkatkan kadar kemalangan jalan raya...hehehehe

SYED NAHAR said...

hahaha.. mungkin juga. harus mek ai pikir dari segi keselamatan! mcm rafidah aziz la ang ni bleh jadi menteri! hehehe..