Tuesday, March 2, 2010

jamalina's wedding

hadiah ini untuk jamalina di tanjung malim. ada rupa hadiah krismas tak?

berkumpul di hentian R&R rawang.

pak ohm buat magic? pandai anak pak ohm balance badan nanti boleh jadi gimnas negara.

yashar, pijie dan pak tam.

jamalina macam pegang gula kapas.

pengantin berarak masuk diiringi marhaban.

alan dengan kamera stylo beliau, kelihatan jazilah kembar jamalina mendukung anak saudara.

pelamin.

duduk dekat-dekat akibatnya ketawa tak berhenti.

yang berbaju putih tu adalah pengantin baru, suami rafidah.

idasary, rafidah dan noriah.

pantang duduk dekat, pijie dan pak tam.

bakal suami idasary bermain dengan hero pak ohm.

pengantin sempat berbisik.

akibat lama tak bersua, kenduri kendara lah jadi penemunya.

kaum ibu nak menyelit dengan pengantin.

bergambar bersama sebelum pulang.

13 comments:

samsinar kay said...

di ambang usia 26 .... hehehe...
waaah...nahar pon nk purple jugak..

SYED NAHAR said...

haah, sebab tu la jazilah kata aku ikut tema. blank kejap aku, bila tengok khemah baru perasan..ekekeke..

Anonymous said...

hebat la pak ohm..pegang baby dia cmtu...hehehheh
best la korang..asyik jln2 2gether2 ja.....jeles i taw


sir

SYED NAHAR said...

eleh sir, lu sula ada itu asmadi...pun ok jugak kan??? cuma incik asmadi tak tau buat lawak yg budak-budak seratas selalu buat kan? hehehe...

Anonymous said...

berapa hari pakohm train anak dia untuk buat pertunjukan gimnas tu? kagummm..huhu

selamat pengantin baru utk ina & fidah

N

SYED NAHAR said...

selamat je???? hehehe...

Cik Faridah Huda said...

lawak sungguh aksi pak ohm suruh anak dia seimbangkan bada...kikiki

SYED NAHAR said...

ha lah! mesti pak ohm ni pernah buat yoga..hahahaha..

MiSsZiLa said...

mastura ngn nahar kena ngn tema..hehe

SYED NAHAR said...

hoyeayyy..kita org selalu terkena tema! bagussss...hehehe..

Anonymous said...

wahh ade muke aku kt cni....hehehhe...lawakla caption gamba ko...hehhe...tq 4 coming and tq 4 d presentttt....nnt leh letak cupcake atas tu...^_^

-iNa-

naeims_ab said...

sentiasa terlepas kenduri member2... sedih tul...

Anonymous said...

ina : hehehe..sama2! bila nak letak kapkek tu rajin2 upload kat tenet bleh nengok...

naim : dasar kawan lupa kawan!!! huhh!!! ahahahaha...

nahar.