Friday, October 2, 2009

ada bakat ke?

tak tahulah kenapa aku rasa nak tergelak bila tengok aksi sendiri yang tengah menolak trolley ni, kelakar pulak. actually masa kenduri (sebut kenduri sebab jumlah makanan bleh wat arwah) farewell kak wati, aku tolong bahagian-bahagian dispatching je lah. nak potong-potong timun ke kuih ke itu orang pompuan lah. haha..ok ke aku ada bakat kerja hotel eh? tapi memang dulu aku pernah bekerja hotel di renaissance tapi bahagian coffee house/ lounge. terkenang plak zaman tuh, so ke manalah sekarang mereka-mereka itu. pekerja hotel sungguh berani mati dan kelakar. gila hari-hari wat lawak lucah. perut aku vibrate hari-hari, tak hengat!

baru keluar lif tingkat 4, nasib baik aku sendirian je. tak de plak sesapa naik lif masa tu, pandai kak wati set masa ketibaan. kena dato' yang naik, tobat aku nyorok dulu. tapi kalau tak der mercedes kaler teh susu kat foyer, selamatlah. haha..

tengok? lepas ni aku nak meniaga kat pasar malam plak lah..hahaha..

4 comments:

mrs hunnybee said...

mmg berbakat..hehehhehe

SYED NAHAR said...

hahahahaha...

missone hazel said...

ada bakat terpendam rupanya...haha...awat call ang smalam x dapat?

SYED NAHAR said...

aku berhibernasi.hahhah..