Sunday, February 15, 2009

soalan exam

berikut adalah soalan yang saya mahu mereka jawab, tiada kena mengena dengan soalan exam pegawai tadbir diplomatik SPA yg diadakan 21feb ini...

1.kalau dah kawin, ada anak, nak bagi nama apa pada anak pompuan n anak lelaki?
2.kenapa anda suka/tidak suka kepada pelakon jalaluddin hassan?
3.masa anda kecil, siapa idola anda?
4.apa yang terlintas di fikiran jika anda membaca frasa ini; "daun di atas bantal"?
5.di sekolah menengah, siapa senior lelaki dan pompuan yang paling dikagumi? kenapa?
6.apakah makanan yang paling tahan lama dan ia tanpa bahan pengawet?
7.jenis kutukan yang paling dirasakan kurang ajar pada diri anda?
8.tiada manusia sempurna, apa kecacatan seseorang ratu cantik?
9.facial cleanser paling bagus anda guna?
10.pernah menangis setelah menonton filem? filem apa?
11.bagaimana mahu mengesan seseorang yang tidak memakai seluar dalam?
12.barang yang pelik pernah anda jinjing dalam beg, knapsack, handbag atau kocek?
13.pendapat anda tentang saya....?

saya mau soklan ni dijawab oleh mereka yang membaca belog saya, let me know then.

3 comments:

anand said...
This comment has been removed by the author.
anand said...

sbb aku xpunya blog..jadik aku tempek kat cni je lah no...gatai tgn nk mnjawab!muahaha..let me answer..jeng jeng jeng..

1.anak pompuan-raihann ________,laki-???..cam gatai ja..hehe..
2.xsuka coz looks like 'gelenya'..btw, his acting is natural..
3.idola tyme kecik?ntah maksod idola pon xtau kot time tu..=(
4.org guna daun for demam campak treatment..kahkahkah..
5.hmmmm..pompuan..kak nia bcoz she is adorable and has a good brain..laki?sapa aeh..
6.makaroni yg aku masak..hahaha..
7.kutukan yg merendah2kan fizikal seseorang..
8.jadi bahan tontonan umum..
9.still searching..as of now mybe loreal..tp xbrp baguih gak..hoh..any idea?
10.nggakk..xska nonton sad muvie..
11.hahahaha...funny q..maybe she or he will supercontrol her/his movement..kehkehkeh..
12.pelik?apa yaa..hmmm haa sarung kaki baby..tp sebelah je..cucu aku punya..alwaz forgot to return it back..dia tetinggal kat umah aku..so mak aku pon suh pulangkan..cesss pnjg lak becerita..hehe..
13.this q should be #1 la said..u r cool, frenly and trendy!

SYED NAHAR said...

dahsyat la jawapan annand ni..tapi soalan no.1 tu tak dapat markah penuh sebab nama anak tak de bin atau binti...tak lengkap la...! eekekekke..