Tuesday, July 24, 2012

Salam Ramadhan





Selamat Berpuasa kepada semua kawan-kawan..
2 Ramadhan bersamaan 22 Julai 2012,
Sentul, Kuala Lumpur.

10 comments:

Hustler said...

Kena lagik??? apa yang ilang la nih??

SYED NAHAR said...

ish capoi mulut ko! bahahaha..

ye la aku ni mmg dah nasib malang, dasar mangsa jenayah... asal org nak buat je, aku yg kena... aku rasa suatu hari nanti mcm ada org nak bunuh aku je...

hehehehe...

Hustler said...

Haish!!! mana da capoi bang aih.... dak.. slalu ngat dgq keta kena pecah.. bukan keta abg ka?? hish....

dah pulak dok kata bukan2 macam tuh.... mintak kaki abg nih... Nih sumer dugaan bulan posa nih bang... tabah yerk???

MiSsOnE HaZeL said...

Cepat2 beli umah yg ade parking sndri. :)

SYED NAHAR said...

diam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
stress aku bahahahahaha..

MiSsOnE HaZeL said...

hehe.

Anonymous said...

masih boleh lg tersenyum....

senyum dalam tangisan ke.. hahahhhahahahah

SYED NAHAR said...

senyum seindah suria... :)

mrs hunnybee said...

syed, walau aku terlmabt...
nk komen jugak..

laaaa..kena lagi??? mmg kena cari umah yg ada parking btui2 depan pintu ni...

selamat berpuasa..moga tabah dgn dugaannya..

Anonymous said...

kena check n "introseksi" diri... kot ada mana2 hutang belum terlangsai