Saturday, April 25, 2015

25 April

"Pantang keturunan aku ahli musik!!"
- Mak Dara

"Majulah sukan, untuk negara"
- Hasbullah Awang

"Melayu mudah lupa"
- Tun Mahathir Mohamed

"Berita disunting oleh Mariamah Tijor"
-Pembaca berita Radio RTM

"Daun sehelai dimakan kuda"
- Tan Sri SM Salim

"..siapa yang malu? Mereka dan keluarga mereka!"
- Susan Lankester Deanna Yusof


Dengan perkataan-perkataan ini, mereka diingati sehingga kini. Namun sekiranya lama tidak engkau melihat aku, apakah masih ada tanda ingatannya buat aku? Atau mungkin aku mati, tiada yang tahu di mana kuburnya.


Selamat hari lahir buat diriku.
25 April 2015..

3 comments:

Anonymous said...

Weh syed.yg last tu deanna ucop pya dialog la.hg ni...tetiba susan lankester.keh3...

Anonymous said...

happy belated besday fren.
~ziel~

SYED NAHAR said...

hahaha.. silap! mmg deanna yusof tp aku tersilap pi bayangkan yg citer lawak yg susan lankester pi ajuk tu hehehe.. nnt aku repair..