Saturday, September 8, 2012

Little Garden











13 comments:

Anonymous said...

kerusi kecik pun ada sudah bagus nie.. nanti jgn lupa buat house warming ya...

[DnaZz] said...

cantik2..boleh jana idea dok kat kusi tu :)

SYED NAHAR said...

anonimes: kali ni mcm tak leh nak teka siapa.. anyway mesti gang lanun ni?? ke org lain??

achik: bahaha.. jana idea? tetibe tringat bukit jana kat kamunting..

Anonymous said...

mana gajah tu?-mamapis_

SYED NAHAR said...

ada.. sorok! syyy..

Anonymous said...

hish apalah nahar nie. tak pandai meneka dlm kesamaran. hahahahahahahahh

Anonymous said...

oooo... tau dah ka kekna :p hehehe..

Anonymous said...

lbt pick up sungguh...hahahahahahahahah

Anonymous said...

kenapa ada kerusi kanak2? utk mi dgn la ke? hehehe

ina

Anonymous said...

gajah? awat takdak ritu?

~MH~

SYED NAHAR said...

sis: ish... itu kerusi milik housemate, esok dia pindah dia bawak skali la.. haha.. dulu dia guna utk basuh baju kot haha..

MH: mcm code utk malaysia airlines je? hahaha.. gajah? ada lagi korg je yg tak nampak..

MiSsOnE HaZeL said...

hahahaha...ya ka? hurm, dok menyorok kot gajah tu.

SYED NAHAR said...

gajah apa yg menyorok tu? kalau sin chan aku tau dah gajah apa tu..